NÁVŠTEVNÝ PORIADOK

KAŽDÝ NÁVŠTEVNÍK JE POVINNÝ ZOZNÁMIŤ SA PRI VSTUPE DO AREÁLU S TÝMTO PORIADKOM A DODRŽIAVAŤ JEHO USTANOVENIA.

  • Aktuálne pokyny a oznámenia vyvesené v areáli Vodného sveta Galandia sú nadradené všeobecným predpisom.
  • Každý návštevník zakúpením vstupenky automaticky súhlasí s Návštevným poriadkom a je povinný rešpektovať pokyny zamestnancov.
  • Vstup je povolený len v prevádzkovej dobe s čipovým náramkom, ktorý je vydaný po zakúpení vstupenky, prípadne po predložení platnej vstupenky, vstupenky zakúpenej online.
  • Návštevník je povinný mať čipový náramok na viditeľnom mieste. 
  • V prípade straty čipového náramku je návštevník povinný zaplatiť pokutu vo výške 50,00 €.
  • Deťom mladším ako 15 rokov sa návšteva povoľuje len v sprievode dospelej osoby, staršej ako 18 rokov.
  • Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo obmedziť časť prevádzky, obmedziť kapacitu, prípadne vstup na atrakcie a/alebo do bazénov z dôvodu hygienických opatrení, z bezpečnostných dôvodov, z technických príčin, v prípade nepriaznivého počasia alebo z iných prevádzkových dôvodov. Za týchto okolností prevádzkovateľ nie je povinný vrátiť cenu vstupného ani inak odškodniť návštevníka. 
  • Doba pobytu vo Vodnom svete začína prechodom cez turniket a končí odchodom cez turniket.
  • Po využití zóny nad rámec zakúpeného vstupného je návštevník povinný uhradiť poplatok za nadčas podľa aktuálneho cenníka.
  • Posledný možný vstup do Vodného sveta Galandia je 60 minút pred ukončením prevádzkovej doby.
  • V priestoroch čistej zóny je návštevník povinný z hygienických dôvodov použiť kočík, ktorý mu bezplatne poskytne prevádzkovateľ.
  • Vstup so zvieratami je zakázaný.
  • Vstup do Vodného sveta Galandia nie je povolený osobám trpiacim kožným ochorením, zápalmi dýchacích ciest, alebo inou prenosnou infekčnou chorobou.
  • Vstup do areálu môže byť odopretý osobám, ktorých návšteva by mohla preukázateľne narušiť poriadok, bezpečnosť a čistotu areálu a ich správanie je v rozpore s mravnými a spoločenskými zásadami.
  • V priestoroch Vodného sveta Galandia je zakázané erotické, sexuálne či iné správanie nevhodné na verejnosti.
  • Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo vykázať z Vodného sveta Galandia bez nároku na vrátenie vstupného osoby pod vplyvom alkoholu alebo inej omamnej látky, osoby, ktoré porušujú návštevný poriadok a tiež osoby, ktoré  nerešpektujú pokyny plavčíkov a zodpovedných pracovníkov.
  • V prípade, ak návštevník nerešpektuje pokyny pracovníkov Vodného sveta Galandia a priestor dobrovoľne neopustí, môže prevádzkovateľ areálu požiadať o zakročenie príslušné bezpečnostné orgány a s návštevníkom môže byť zahájené správne alebo trestné konanie.
  • Návštevníci sú povinní si svoje osobné veci odkladať do elektronicky uzamykateľných skriniek, prevádzkovateľ nezodpovedá za veci ponechané mimo skriniek. V prípade potreby uskladnenia cenností sú návštevníkom k dispozícii trezory.
  • Poškodenie skrinky, prípadne odcudzenie osobných vecí zo skrinky je návštevník povinný neodkladne hlásiť zamestnancom Vodného sveta Galandia.
  • Pred vstupom do bazénov je návštevník povinný osprchovať sa.
  • Vstup do bazénov je z hygienických dôvodov povolený len v plavkách, prípadne oblečení na to určenom.
  • Vstupovať k vonkajším bazénom cez iné miesta ako sú na to určené (brodítka) nie je z hygienických dôvodov povolené.
  • Vstup do šatní, spŕch a WC opačného pohlavia je zakázaný (s výnimkou oprávnených pracovníkov).
  • Všetci návštevníci musia dbať na osobnú bezpečnosť ako aj bezpečnosť ostatných návštevníkov v priestoroch Vodného sveta Galandia.
  • Návštevník je povinný riadiť sa informačnými tabuľami a pokynmi prevádzkovateľa. 
  • Pobyt v hypertermálnom bazéne sa neodporúča osobám so srdcovo-cievnymi ochoreniami a deťom do 3 rokov
  • Pobyt v bazénoch pre deti - neplavcov je dovolený len s použitím vhodných plávacích pomôcok.
  • Plavecký bazén je výhradne pre plavcov, vstup s plaveckými pomôckami a pre neplavcov je zakázaný.
  • Skákať do bazénov, behať okolo bazénov, znečisťovať vodu a priestory Vodného sveta Galandia a bezdôvodne volať o pomoc je zakázané.
  • V priestoroch Vodného sveta Galandia je zakázaný vstup a manipulácia so sklenenými a ostrými predmetmi.
  • Fajčenie je povolené len na miestach na to určených.
  • Za poranenie a úrazy, ktoré si návštevník spôsobí vlastnou neopatrnosťou alebo nedodržaním tohto návštevného poriadku, neberie prevádzkovateľ  zodpovednosť.
  • V prípade náhlej nevoľnosti, úrazu alebo zranenia je návštevníkovi k dispozícii plavčík, ktorý poskytne prvú pomoc.
  • Návštevník je povinný opustiť bazény min. 15 minút pred ukončením prevádzkovej doby.
  • Kúpanie dojčiat a batoliat je povolené len s použitím nepriepustných detských plaviek s priliehavou gumičkou okolo nôh.
  • Do detského bazéna je povolený vstup len deťom do 140 cm, vstup dospelým osobám  je zakázaný. Dospelá osoba  môže vstupovať do bazénu len vo výnimočných prípadoch.
  • Pri využívaní atrakcií je návštevník povinný riadiť sa pokynmi umiestnenými pri atrakcii a rešpektovať ich.
  • Všetky tobogany, šmýkačky a atrakcie, na ktoré má návštevník povolený prístup, využíva na vlastnú zodpovednosť a riziko.
  • Konzumácia jedál a nápojov je povolená len na miestach na to určených.
  • Vodný svet Galandia si vyhradzuje právo používať audiovizuálne a/alebo vizuálne záznamy z akcií  uskutočnených vo vnútorných a vonkajších priestoroch na propagačné účely za účelom zvýšenia povedomia a záujmu verejnosti o športové aktivity a zdravý životný štýl. Návštevník Vodného sveta Galandia zakúpením vstupenky a vstupom do priestorov prevádzkovateľa vyjadruje svoj súhlas s poskytovaním a spracúvaním svojich osobných údajov na spomenuté účely. Spracovanie osobných údajov prostredníctvom audiovizuálnych a vizuálnych zariadení je vykonávané s ohľadom na citlivosť záberov.Dotknutá osoba má právo udelený súhlas kedykoľvek písomne odvolať prostredníctvom e-mailovej adresy marketing@galandia.sk.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Tieto obchodné podmienky sú vydané spoločnosťou GALANDIA, spol. s r.o., so sídlom kpt. Nálepku 43/2373, Galanta 92401, spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava. odd. Sro, vložka č. 1994/T, IČO: 36 766 976, IČ DPH: SK2022362320, DIČ: 2022362320, kontaktné údaje: e-mail: prevadzka@galandia.sk, tel: +421 313 812 042, web: www.galandia.sk.

Kupujúci zakúpením vstupenky Predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí so znením týchto Všeobecných obchodných podmienok a ich ustanovení, vrátane reklamácie služieb.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto Všeobecných obchodných podmienok. Predávajúci si ďalej vyhradzuje právo jednostranne meniť a určovať podmienky vstupu do Galandie a časovú platnosť vstupenky v závislosti od aktuálnej ponuky služieb a aktuálneho cenníka služieb prevádzkovateľa.

 

I. DEFINÍCIA NIEKTORÝCH POJMOV

Predávajúcim je spoločnosť GALANDIA, spol. s r.o., so sídlom kpt. Nálepku 43/2373, Galanta 92401, spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava. odd. Sro, vložka č. 1994/T, IČO: 36 766 976, IČ DPH: SK2022362320, DIČ: 2022362320, kontaktné údaje: e-mail: prevadzka@galandia.sk, tel: +421 313 812 042, web: www.galandia.sk.

Kupujúcim (ďalej len „Kupujúci“ alebo „zákazník“ alebo len „spotrebiteľ“) sa rozumie osoba, ktorá si v pokladni Aquaparku kúpi vstupenky a/alebo darčekové poukážky pre seba alebo pre iné osoby; Kupujúcim nie je sprostredkovateľ predaja vstupenky a/alebo darčekovej poukážky.

Majiteľom vstupenky je Kupujúci, ktorý kúpou vstupenky uzatvoril s Predávajúcim zmluvu o kúpe vstupenky a zaplatil riadne a včas kúpnu cenu.

Majiteľom darčekovej poukážky je držiteľ darčekovej poukážky, ktorý sa pri vstupe do Galandie preukáže platnou darčekovou poukážkou.

Vstupenkou sa rozumie prenosný lístok vystavený prevádzkovateľom, ktorý oprávňuje majiteľa alebo držiteľa na jednorazový vstup do vstupenkou presne určených priestorov Galandie a čerpanie služieb poskytovaných prevádzkovateľom.

 

II. REKLAMÁCIE

Predávajúci zodpovedá za vady služieb a Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u Predávajúceho podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok. Zákazník má právo na reklamáciu najmä v prípade, ak mu boli poskytnuté služby nižšieho rozsahu alebo nižšej kvality ako je to vopred dohodnuté alebo ako je to obvyklé.

Ak služby neboli poskytnuté riadne alebo vykazujú vady, Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v prevádzkarni Predávajúceho tak, že vyplní formulár na uplatnenie reklamácie a odovzdá ho Predávajúcemu. Kupujúci je povinný vo formulári presne označiť druh a rozsah vád služby. Kupujúci je povinný pri uplatnení reklamácie predložiť doklady o zaplatení služby.

Kupujúci je povinný reklamovať vady služieb u predávajúceho bez zbytočného odkladu po tom, ako boli poskytnuté a v prípade, ak neboli poskytnuté vôbec, odo dňa, keď mali byť poskytnuté.

Kupujúci je povinný pri uplatňovaní reklamácie povinný uviesť predmet a dôvod reklamácie preukázateľne skutkovo podložiť.

Pokiaľ kupujúci preukáže poverenému zamestnancovi vybavujúcemu reklamácie podklady týkajúce sa reklamácie, tieto skutočnosti sa v reklamačnom formulári uvedú.

Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie.

Zákazník je povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri riešení reklamácie, najmä podať informácie, predložiť doklady preukazujúce skutkový stav, špecifikovať svoje požiadavky čo do dôvodu a výšky, a pod.

Predávajúci vydá v deň prijatia reklamácie kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim.

Vybavenie reklamácie sa uskutoční ihneď, prípadne v odôvodnených prípadoch do 3 dní. Ak to nie je možné, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby zákazník je o lehote vybavenia reklamácie vyrozumený v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Vzhľadom na charakter služieb poskytovaných predávajúcim, predávajúci reklamované vady služieb odstráni poskytnutím náhradných služieb alebo zľavou z kúpnej ceny. V prípadoch, keď odstránenie vady služieb nie je možné odstrániť poskytnutím náhradných služieb ani zľavou z kúpnej ceny, má kupujúci nárok na vrátenie kúpnej ceny.

Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené vo formulári na uplatnenie reklamácie.

V prípadoch, kedy je reklamácia posúdená ako úplne alebo z časti odôvodnená, spočíva vybavenie reklamácie v bezplatnom odstránení nedostatku, alebo v poskytnutí náhradnej služby, alebo po dohode prípadným poskytnutím primeranej zľavy z ceny.

V prípadoch, kedy je reklamácia posúdená ako neodôvodnená, je zákazník písomne informovaný o dôvodoch zamietnutia reklamácie.

III. NEMOŽNOSŤ ODSTÚPENIA OD ZMLUVY

Predávajúci je povinný poskytnúť Kupujúcemu služby v dohodnutom množstve, kvalite a termíne. Kupujúci nie je povinný služby Prevádzkovateľa využiť. V prípade, že sa kupujúci rozhodne služby nevyužiť, nemá nárok na poskytnutie náhradných služieb.

Kupujúci ďalej berie na vedomie a súhlasí s tým, že ceny Vstupeniek a Darčekových poukážok sú už určené s prihliadnutím k jednotlivým ročným obdobiam, alebo s prihliadnutím k nutnej technickej údržbe jednotlivých zariadení a atrakcií Galandie a akákoľvek zľava sa z uvedených dôvodov Kupujúcemu neposkytuje.

V prípade, že si Kupujúci kúpi vstupenku viazanú na presne určený termín poskytnutia služby platí, že pokiaľ Kupujúci nevyužije služby v určenom termíne, Kupujúci nemá právo využiť služby v inom termíne.

IV. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Každý spotrebiteľ (kupujúci) má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv vyplývajúcich zo zmluvy o poskytnutí služieb uzatvorenej podľa týchto všeobecných obchodných podmienok na subjekt alternatívneho riešenia sporov, možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. V prípade, ak kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na takúto žiadosť kupujúceho odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie do 30 (tridsiatich) dní odo dňa jej odoslania, má kupujúci právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom ako predávajúcim je: a) Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Ústredný inšpektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a ARS, Prievozská 32, poštový priečinok 29, 827 99 Bratislava, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk, alebo b) iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativnehoriesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre alternatívne riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm. Viac informácií o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov nájdete na internetovej stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi. Kupujúci má právo zvoliť si, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti.

V. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1.1.2024.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke predávajúceho.

Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia slovenského právneho poriadku, a to najmä Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov, NARIADENIE EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej aj len ako „Zákon“).

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči Kupujúcemu momentom zakúpenia vstupenky a/alebo darčekovej poukážky. Kupujúci tým potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

V Galante 1. januára 2024